Στο μιτ τα έχουν κουκουρίξει τελείως
Στο ΜΙΤ επικρατεί κουκουριγμός μεγέθους εννέα κουκουρίχτερ (ορολογία Μάκη). Πριν λίγο που διάβασα τα μέιλ μου, είδα 3 μηνύματα από τους εκεί φοιτητές με θέμα τα ποντίκια. Τα παραθέτω.
το πρώτο έλεγε:
το τρίτο έλεγε:
Γι'αυτό λέω ότι τα παλικάρια το έχουν χάσει τελείως... Αν αναφέρω μάλιστα ότι σήμερα που πήγα εκεί για μάθημα, είδα μια κοπέλα με βαμμένα κόκκινα και ροζ μαλλιά καθώς και ζωγραφιστό μουστάκι (!!) τότε νομίζω δεν θα υπάρξει αντίλογος στα όσα έχουν γραφεί...
Παρεμπιπτόντως, χτες έκανε νέα εμφάνιση στις 10 το βράδυ και το δικό μας ποντίκι, την ώρα μάλιστα που στο γραφείο υπήρχαν 3 άνθρωποι και πολλά αναμένα φώτα. Μάλλον είναι η (ποντικο-)περίοδος για βόλτες.
Σκουίκι-σκουίκι.
το πρώτο έλεγε:
Dear Directors of CSAIL,το δεύτερο έλεγε:
Today and three days ago I saw a mice in my room (32-G6--). I know
that there are several other rooms in 6th floor with mice and you
can see useless mice-traps all over this floor. As I can see at
least in my room and several other rooms, there is a wide
air-conditioning slot below the window from which mice can easily
come to the rooms. I think this is a real architectural problem in
a city like Boston with lots of mice to have such an unprotected
air-conditioning slot and the architect should be responsible for
this issue and should resolve this issue now. I think it is a shame
to tell those tourists who come to see this fancy Stata center
building that we have lots of mice in this center just 3 years after
building it.
I believe they are part of a control group to test the response of
grad students to free food.
το τρίτο έλεγε:
From what I hear, the mice were actually here first, and I understand
they're not particularly happy about us invading their space. I've
heard rumors that they plan on taking action to reclaim it...
Γι'αυτό λέω ότι τα παλικάρια το έχουν χάσει τελείως... Αν αναφέρω μάλιστα ότι σήμερα που πήγα εκεί για μάθημα, είδα μια κοπέλα με βαμμένα κόκκινα και ροζ μαλλιά καθώς και ζωγραφιστό μουστάκι (!!) τότε νομίζω δεν θα υπάρξει αντίλογος στα όσα έχουν γραφεί...
Παρεμπιπτόντως, χτες έκανε νέα εμφάνιση στις 10 το βράδυ και το δικό μας ποντίκι, την ώρα μάλιστα που στο γραφείο υπήρχαν 3 άνθρωποι και πολλά αναμένα φώτα. Μάλλον είναι η (ποντικο-)περίοδος για βόλτες.
Σκουίκι-σκουίκι.


1 Comments:
Pedia gia sas.Apo ellada sas grafo.Eho pesi pano s ayto to site tihea.Thelo na rotiso an iste proptihiaki i metaptihiaki kai ti zitane ap to harvard gia na fitisis sto panepistimio tous
Post a Comment
<< Home